http://خرید%20و%20فروش%20مینی%20لودر%20|%20بابکت%20بازار
http://خرید%20و%20فروش%20مینی%20لودر%20|%20بابکت%20بازار
فروش جارو بابکت

فروش جارو بابکت مخصوص انواع مینی لودر

فروش جارو بابکت، لوازم جانبی مورد نیاز و سفارش ساخت جارو برای انواع ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و صنعتی در مجموعه بابکت طوس انجام می پذیرد. در پروژه های ساختمانی و عمرانی گاها برای قبل و بعد از عملیات نیاز به وسیله ای برای انجام تمیز کاری و اموری این چنینی می باشد. برای انجام اینکار از مکانیزم جارو بابکت هیدرولیکی استفاده می شود. چون ماشین آلات دیگر دارای ابعاد واندازه بزرگ، استهلاک بالا و شرایط خاصی هستند این امر توسط تراکتور و بیشتر مینی لودر انجام می پذیرد.

موارد استفاده از جارو بابکت:

جلوبند جارو بابکت دارای ویژگی های خاصی می باشد که در بیشتر پروژه های عملیاتی(ساخت و سازها، معابر و خیابان ها، انبار ها، محوطه ادارات و…) برای جمع آوری گرد و غبار، خاک و نخاله، تراشه های آسفالت، گل و لای خیس و خشک و … مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه عملکرد جارو بابکت:

برس ها یا فرچه های جاروی بابکت روی یک محور با فاصله های مساوی و در یک راستا نصب شده اند که توسط یک موتور هیدرولیکی در دو جهت قابل چرخش هستند. در هنگام حرکت رو به جلو مینی لودر لبه ضد سایش پاکت جارو بر روی زمین حرکت می کند و برس ها بر روی لبه آن به چرخش در می آید که موانع خاک و غبار پیشرو را به داخل پاکت هدایت می‌کند.

جنس برس یا فرچه جارو بابکت:

جنس برس یا فرچه جارو بابکت برای جمع آوری خاک و نخاله از پلی پروپیلن می‌ باشد و همچنین برای تمیز کردن سطوح خاص از فرچه های فولادی نیز استفاده می شود.

فرچه جارو بابکت, جارو بابکت

جاروهای موجود در مجموعه بابکت طوس دارای کیفیت تضمین شده و گارانتی می باشد. فروش تخصصی انواع جارو مینی لودر در مدل و سایز های مختلف با بیش از 10 سال سابقه فروش به ارگان های دولتی (شهرداری ها و دهیاری ها) شرکت ها و پیمانکاران.

سفارش ساخت جارو طبق خواسته و نیاز شما پذیرفته می شود.

جهت استعلام قیمت جارو بابکت و درخواست پیش فاکتور فروش جارو بابکت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
09120330513
09159965872
02144340131
05138583096

5/5 - (9 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما