http://خرید%20و%20فروش%20مینی%20لودر%20|%20بابکت%20بازار
http://خرید%20و%20فروش%20مینی%20لودر%20|%20بابکت%20بازار
راهنمای خرید مینی لودر و نکات مهم در هنگام خرید

راهنمای خرید مینی لودر و نکات مهم در هنگام خرید

راهنمای خرید مینی لودر یا به اصطلاح عام بابکت یکی از مهمترین بخش ها و نکات قابل توجه در زمینه خرید مینی لودر می باشد، زیرا مینی لودرها از ابزارهای بسیار کاربردی در صنعت ساخت و ساز، عمران و کشاورزی هستند. با توجه به تنوع برندها و مدل‌ها در بازار، انتخاب بهترین مینی لودر برای نیازهای شما می‌تواند یک چالش باشد. در این مقاله، به شما راهنمایی‌هایی برای خرید بهترین مینی لودر را ارائه می‌دهیم تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.

راهنمای خرید انواع مینی لودر یا بابکت و نکات مهم آنها در هنگام خرید

مشکلی که اکثر مراجعه کنندگان به مجموعه ما با آن روبرو هستند عدم اطلاع از برند، مشخصات و شرایط فنی مینی لودرها می باشد. مهمترین نکاتی که قبل از خرید حتما باید به آنها توجه نمود را برای شما عزیزان لیست کرده و تا حد امکان به تشریح و توضیح آنها پرداخته ایم.

موارد پر اهمیت برای خرید مینی لودر

مینی لودر کاربردهای گوناگونی دارد، این ماشین در مواردی همچون گود برداری های ساده، مخصوصا استفاده از انواع جلوبند ها، بارگیری خاک و نوخاله، تسطیح سطوح ناهموار، حمل اجسام و مواد و … بکار می رود.

راهنمای خرید بابکت

این که شما برای چه عملکردی نیاز به خرید مینی لودر دارید بسیار مهم است.

امکان استفاده از مینی لودر بجای لیفتراک و بیل مکانیکی

یکی از موارد کاربرد مینی لودر که توجه به آن بسیار مهم است، استفاده از جلوبند های متفاوتی که برای این دستگاه ساخته و طراحی شده. کارهایی نظیر حفر کانال، حمل و جا به جایی پالت (لیفتراک)، برف روبی و… را با این دستگاه کوچک و خاص انجام دهید.

پیج اینستاگرام بابکت طوس

 محیط  عملیاتی یا کارگاهی مورد نظر برای استفاده از مینی لودر

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار و کاربردی برای خرید مینی لودر یا بابکت، محل یا محیط کارگاهی است که قرار است دستگاه در آنجا استفاده شود. از دیگر پارامترهایی که دانستن آنها هنگام خرید لازم است، توجه به مشخصه های یک مینی لودر است که در زیر لیستی مشروح برای شما گردآوری نموده ایم.

نکات مهم در مشخصات فنی مینی لودر ها

وزن کاری: این گزینه تاثیر بسزایی در انتخاب و مناسب دانستن یک دستگاه برای عملیاتی که پیش رو است خواهد داشت.

برند و مشخصات موتور: چندین کمپانی معروف و مشهور در زمینه تولید موتورهای دیزل با حجم کم وجود دارند که از مشهور ترین آنها میتوان به کوبوتا، کامینز، دویتس و … اشاره نمود.

توجه:
انتخاب دستگاهی که موتور قدرتمند، و با کیفیتی دارد نه تنها باعث اطمینان شما به عملکرد اصلی آن میشود بلکه بی شک تأمین مایحتاج آن، تأمین قطعات و تضمین خدمات پس از فروش آن نیز مشخص تر است.

طول بوم و بازو: این گزینه نیز یکی از پارامترهای  فنی این مینی لودر ها بشمار میرود که صرف نظر از برند تولید کننده دستگاه، هنگام خرید توسط خریدار باید به آن دقت شود تا دستگاهی را خریداری کند که کارایی مطلوب را داشته باشد.

حداکثر ارتفاع بارگیری: این پارامتر نیز همانند طول بوم و بازو از مشخصات فنی بابکت میباشد و سوای از برند و قیمت دستگاه باید به آن دقت شود.

سیستم استاندارد لوله کشی جهت نصب چکش: مینی لودر ها یا همان اسکید لودر ها به کاربرد تخریب توسط چکش نیز مشهور هستند، میتوان چکش هیدرولیک را جهت تخریب اجسام سخت بر روی آن ها نصب کرد. پس در نتیجه به داشتن این قابلیت ها دقت کنید.

نوع چرخ: اینکه بابکت چرخ زنجیری باشد یا چرخ لاستیکی مسلماً بر قیمت خرید آن نیز تاثیر گذار است. اولین دلیل این افزایش قیمت آن است که قیمت تولید دستگاه با چرخ زنجیری بالاتر از چرخ لاستیکی است.
ولی در کشور ما به علت تحریم های موجود و هزینه بالای زنجیر چرخ مینی لودر ها (رابر تراک)، خرید مینی لودر چرخ زنجیری توصیه نمیشود.

راهنمای خرید بابکت

راهنمای خرید مینی لودر بابکت

سوالات متداول در زمینه خرید مینی لودر ها

چه برند هایی را برای خرید مینی لودر توصیه می کنید؟

حتما پیشنهاد میدیم قبل از خرید از موجود بودن قطعات یدکی برند ها مطمئن شوید. ادامه مطلب

آیا شرایط فروش مینی لودر اقساطی هم دارید؟

بله .مینی لودر صفر اقساطی با شرایط باز پرداخت چند ساله هم موجود میباشد.لطفا برای استعلام قیمت بابکت با کارشناسان فروش ما با شماره 02144340131 تماس بگیرید.

ساعت کارکرد واقعی مینی لودر های بابکت را چطور تشخیص دهیم؟

برای این مورد حتما از افراد با تجربه و اهل فن استفاده کنید ولی با دیاگ زدن بابکت ها می توان کارکرد واقعی آنها را مشخص نمود.کارشناسان ما در این مورد آماده راهنمایی به شما عزیزان میباشند.

آیا برند بابکت در ایران هم نمایندگی دارد؟

خیر.به علت تحریم های موجود فقط بابکت های کارکرده و قطعات این برند توسط وارد کنندگان وارد ایران میشود.

چه برند هایی را برای خرید مینی لودر توصیه می کنید؟ آیا شرایط فروش مینی لودر اقساطی هم دارید؟ ساعت کارکرد واقعی مینی لودر های بابکت را چطور تشخیص دهیم؟ آیا برند بابکت در ایران هم نمایندگی دارد؟

 

تلفنهای تماس
05138583096
02144340131
09159965872
09120330513

مشاهده مینی لودر های فروشی
5/5 - (14 امتیاز)
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما